Verzending van uw pakket

Als een bestelling op een werkdag (ma – vr) geplaatst wordt voor 14.00 uur, dan wordt 98 % hiervan nog dezelfde dag naar de vervoerder gebracht. Toch kan het nog even duren, voordat u de bestelling ontvangt.
Dit komt doordat:

  1. Weekend bestellingen worden pas op de eerst volgende maandag behandeld.
  2. Bestellingen na 14.00 hebben minimaal 2 dagen levertijd.
  3. Door grote drukte zijn er soms enkele uren achterstand met orderverwerking.
  4. Soms kloppen adresgegevens niet, en moeten we deze bij u navragen.
  5. PostNL geeft streeftijden voor leveringen, maar deze worden niet altijd behaald.
  6. Als u gebruik maakt van Global Logistics service kan 12 - 15 dagen duren.

Retourneren van producten

U mag een geleverd artikel tot en met 14 dagen na ontvangst aan Navato terugzenden. Terugzenden bij voorkeur in de originele verpakking of in een deugdelijke andere verpakking. Het pakket dient door u gefrankeerd te worden. De Navato verzendbon bijsluiten en het rekeningnummer waarop we het aankoopbedrag terug kunnen storten vermelden. (We kunnen het rekeningnummer van uw betaling niet inzien, omdat de betaling via een beveiligd betalingsbedrijf loopt).

Incidenteel verdwijnt een pakje bij de vervoerder. Bewaar daarom het verzendbewijs, zodat u kunt bewijzen dat het pakje verstuurd is.

Zodra we uw zending ongebruikt retour hebben ontvangen, stort Navato binnen 48 uur uw geld terug.

  1. Indien de klant een product wilt retourneren wat niet beschadigd is zijn de portokosten voor de klant.

  2. Indien een product beschadigd aangekomen is bij een klant vergoed Navato de portokosten.

  3. Indien Navato een beschadigd product retour ontvangt zal er binnen drie werkdagen een vervangende product opgestuurd worden.

Ontvang ons laatste nieuws en aanbiedingen

U kunt op elk gewenste moment uitschrijven van onze nieuwsbrief.